سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و آموزش

چگونه یک فضانورد شویم + حقایق فضانوردان

    نظر

 

چگونه فضانورد شویم؟

فضانورد بودن تعهدی فوق العاده است. کاندیداهای فضانورد - که معمولاً در 30 و 40 سالگی خود انتخاب می شوند - معمولاً مشاغل معتبر را برای یک فرصت فضانوردی ترک می کنند و این کار را دوباره از پایین پله شروع می کنند. آموزش به معنای روزهای طولانی کار و مسافرت زیاد است. همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها به فضا برسند.

با این حال ، بیش از 18000 آمریکایی در این مرحله از انتخاب فضانورد ناسا شرکت کردند. نامزدهای جدید چهارشنبه (7 ژوئن) اعلام می شوند و برای آموزش مقدماتی در ماه اوت گزارش می شوند. در اینجا آنچه برای فضانورد بودن ناسا لازم است و آنچه پس از انتخاب اتفاق می افتد را نشان می دهد   .

حقایق فضانورد

ناسا برای فضانورد بودن شرایط سختی دارد. این شغل نه تنها به شما در فرم بدنی عالی نیاز دارد ، بلکه مهارت های فنی لازم را برای به عهده گرفتن مشاغل دشوار در یک فضاپیما یا یک ایستگاه فضایی دور از خانه را نیز می طلبد.

الزامات اساسی آژانس مدرک کارشناسی مهندسی ، علوم زیستی ، علوم فیزیکی ، علوم رایانه یا ریاضیات و به دنبال آن سه سال تجربه حرفه ای (یا 1000 ساعت زمان فرمانده خلبان در هواپیماهای جت) است. داوطلبان باید معاینه فیزیکی فضانورد ناسا را ??نیز پشت سر بگذارند. با این حال ، مهارت های بسیاری وجود دارد که می تواند یک سرمایه برای انتخاب باشد ، مانند غواصی ، تجربه در بیابان ، تجربه رهبری و امکانات با زبان های دیگر (به ویژه روسی ، که همه فضانوردان امروز باید آنها را یاد بگیرند.).

ناسا از زمان اولین گروه هفت فضانورد در سال 1959 که برای برنامه عطارد انتخاب شده اند ، 22 "کلاس" فضانورد را انتخاب کرده است. برنامه فضایی از آن زمان رشد و تغییر چشمگیری داشته است. چند کلاس اول فضانوردان عمدتا از ارتش ، به ویژه خلبانان آزمایشی گرفته شده است - گروهی که برای مقابله با خطرات شدید فضا آماده می دانند. اما با تکامل برنامه ناسا ، مجموعه های متنوعی از مهارت لازم بود.