سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و آموزش

نحوه نصب دوربین مداربسته ahd

    نظر

 

نحوه نصب سیستم دوربین مداربسته ahd 

این راهنما نحوه نصب سیستم دوربین امنیتی با دوربین های مدار بسته ahd دیجی ویرا را به خواننده آموزش می دهد. این راهنمای نصب به طور معمول توسط مشتریان دوربین های مداربسته حرفه ای که یکی از این سیستم های دوربین امنیتی HD یا این سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ را خریداری یا در حال بررسی هستند ، استفاده می شود. با این وجود ، هنگام برنامه ریزی برای نصب سیستم دوربین امنیتی ، می توان از آن به عنوان مرجع صاحبان مشاغل ، صاحبان خانه و پیمانکاران دولتی نیز استفاده کرد. این راهنما باید به خوانندگان کمک کند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند خودشان نصب را انجام دهند یا یک نصاب حرفه ای استخدام کنند.


برنامه ریزی سیستم

آیا من به یک نصب کننده حرفه ای نیاز دارم؟

نحوه سیم کشی با استفاده از کابل های سیامی پیش ساخته

نحوه سیم کشی با استفاده از قرقره های کابل سیامی RG59

DVR پیکربندی / راه اندازی

دسترسی از راه دور DVR / مشاهده دوربین از راه دور

برنامه ریزی سیستم

در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید و برنامه ریزی برای نصب سیستم نظارت تصویری در نظر بگیرید. در صورت تمایل مهندسان فروش ما می توانند در پاسخگویی به این سالات از طریق ایمیل و مشاوره تلفنی کمک کنند.

1) چگونه می توانم تعداد دوربین مورد نیاز خود را تخمین بزنم؟ بیشتر دوربین ها زاویه دید 90 درجه را ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، این دوربین های گنبدی HD هنگام نصب سقف در گوشه اتاق ، پوشش ویدیویی برای یک اتاق کاملاً کوچک و متوسط ??را فراهم می کنند. دوربین های گنبدی Varifocal مانند اینها به شما امکان می دهند هنگام نصب زاویه دید / بزرگنمایی را با استفاده از شماره گیری روی لنز تنظیم کنید. دوربین های چشم ماهی 180 درجه حتی عرض بیشتری دارند اما قرار نیست در فاصله دور واضح باشند.

2) DVR و منابع تغذیه دوربین را از کجا ذخیره می کنم؟ تمام کابل های شما از هر دوربین به DVR و محل منبع تغذیه شما بازگردانده می شوند. مشتریان معمولاً DVR و منبع تغذیه خود را در گنجه داده یا دفتری قرار می دهند که برای مدیریت سیستم استفاده می شود.

3) فاصله دوربین مداربسته ها از DVR و منبع تغذیه چقدر است؟ بیشتر سیستم های نظارتی ما شامل یک کابل دوربین مداربسته 100 فوت برای هر دوربین است. با این حال ، کابل های پیش ساخته بلندتر و کوتاهتر در دسترس هستند و همچنین می توانید از قرقره کابل RG59 استفاده کنید که به شما امکان می دهد طول کابل ها را به طول دقیق برسانید.

4) آیا می خواهید از راه دور به دوربین های خود دسترسی پیدا کنید؟ تقریباً همه مشتریان این ویژگی را می خواهند. سیستم های iDVR-PRO از آن پشتیبانی می کنند و همچنین توانایی جستجو و پخش تصاویر نظارت تصویری ضبط شده را دارند. برنامه های iOS ، Android ، Windows و Mac گنجانده شده است. اگر می خواهید از راه دور به سیستم خود دسترسی پیدا کنید ، باید در محل DVR خود به اینترنت متصل باشید. DVR شما با استفاده از کابل CAT-5 به روتر شبکه متصل می شود.