سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و آموزش

راهنمای خرید دزدگیر اماکن ؟

    نظر

خرید دزدگیراماکن ؟

 

دزدگیر اماکن یکی از مهمترین کارهایی است که شما در جهت افزایش امنیت خانه خود انجام خواهید داد. تحقیقات انجام شده توسط جرم شناسان نشان داده است که وجود دزدگیر قطعاً از سارقان جلوگیری می کند.

علاوه بر این، پلیس و بیمه‌گر خانه‌تان به شما توصیه می‌کنند که سطح قابل قبولی از امنیت خانه را نیز داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که قفل های مناسب روی درها و پنجره های خود دارید - و سپس یک زنگ هشدار نصب کنید و آن را در حالت کارکرد کامل نگه دارید.

برخی از شرکت‌های بیمه، داشتن یک دزدگیر اماکن مناسب را در بیمه‌نامه شما قید می‌کنند و در صورت تلاش شخصی برای نفوذ، اگر مشخص شود که دزدگیر شما به طور کامل کار نمی‌کند، ممکن است بیمه نامه شما باطل اعلام شود.

سیستم هشدار دهنده دزدگیر اماکن


مهم است که در خانه خود احساس امنیت و امنیت کنید، بنابراین با در نظر گرفتن همه چیز، سرمایه گذاری در دزدگیر سرقت به نفع شماست.

به نظر می‌رسد که خانه‌داران این پیام را دریافت می‌کنند، چرا که نظرسنجی نشان داد که 89 درصد از پاسخ‌دهندگان زنگ دزدگیر اماکن داشتند. رایج ترین دلیل این بود که باعث می شد خانواده احساس امنیت کنند و همچنین به این دلیل که وقتی آنها در تعطیلات دور بودند، یک عامل بازدارنده در برابر سارقان ایجاد می کرد.

چه نوع دزدگیر را ترجیح می دهید؟
چهار نوع اصلی زنگ هشدار وجود دارد و شما می توانید از بین گزینه های سیمی یا بی سیم انتخاب کنید. ابتدایی ترین آنها زنگ هشدار است که صدا ایجاد می کند اما پس از فعال شدن به طور خودکار با کسی تماس نمی گیرد. این سیستم ها را می توان به تلفن های هوشمند متصل کرد، بنابراین هنگام فعال شدن زنگ هشدار یا تنظیم یا تنظیم نشدن سیستم، اعلان دریافت می کنید.

هنگامی که گزینه دوم، زنگ هشدار سارق شماره گیر را دارید، در صورت فعال شدن، به طور خودکار با شماره تلفن تعیین شده تماس می گیرد.

آلارم های نظارت شده با یک شرکت نظارتی تماس می گیرند، که به نوبه خود می تواند با دارندگان کلید یا در صورت نیاز با پلیس تماس بگیرد، در ازای هزینه قراردادی سالانه یا ماهانه. مدرن ترین نوع دزدگیر اماکن، سیستم امنیتی خانه هوشمند است که در صورت خاموش شدن از طریق یک برنامه با شما تماس می گیرد. همچنین می توانید آن را از راه دور کنترل کنید و در برخی موارد توسط یک شرکت جداگانه قابل نظارت است.