سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و آموزش

کاربرد های دوربین خودرو ؟

    نظر

چرا از دوربین خودرو استفاده کنیم؟

دوربین خودرو یا دوربین داشبورد در چند سال گذشته به دلیل مزایای بی‌شمارش محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. به عبارت ساده، این یک نوع دوربین است که روی داشبورد ماشین شما نصب می شود و برای ضبط صداها و تصاویر در حین رانندگی طراحی شده است.

هدف از دوربین خودرو ثبت دقیق تمام جزئیاتی است که هم در جاده و هم در داخل خودرو اتفاق می‌افتد و می‌توان از آن برای مصارف مختلفی استفاده کرد.

8 دلیل قوی برای اینکه چرا باید به خرید داش کم فکر کنید
در حال حاضر، این دوربین ها به طور گسترده در سراسر جهان توسط رانندگان عادی، مربیان رانندگی، رانندگان تاکسی و اتوبوس، افسران پلیس و غیره استفاده می شود. یکی از عملکردهای مهم این دوربین‌های مقرون‌به‌صرفه و غنی این واقعیت است که می‌توان آن‌ها را به راحتی با فناوری‌های مختلف روی برد، مانند ضبط‌کننده‌ها و دستگاه‌های GPS همراه کرد.



با توجه به آنچه گفته شد، در اینجا بینش عمیق تری در مورد برخی از برجسته ترین دلایلی وجود دارد که چرا باید دوربین خودرو را بخرید و آن را در وسیله نقلیه خود نصب کنید:

1. شما شواهد دست اولی از تصادف خودرو دارید
2. داش کم راه حل عالی برای رانندگان بی انضباط است
3. داش کم برای مربیان رانندگی و والدین نگران عالی است
4. شما می توانید از تقلب جلوگیری کنید
5. می توانید کل سفر جاده ای خود را ضبط کنید
6. داش کم دارای ویژگی ها و عملکردهای مفید فراوانی هستند
7. شما می توانید به طور موثر از حوادث پارکینگ جلوگیری کنید
8. ممکن است از آنچه یک دوربین داشبورد می تواند ثبت کند شگفت زده شوید!
داش کم های محبوب 2023
خط پایین
 
1. شما شواهد دست اولی از تصادف خودرو دارید
این تا حد زیادی دلیل اصلی این است که میلیون‌ها راننده خودرو تصمیم گرفته‌اند زمان و پول خود را روی دوربین ثبت وقایع خودرو سرمایه‌گذاری کنند، به‌ویژه در روسیه، جایی که می‌توانید بیشترین تعداد کاربران داش‌کم را در حال حاضر ببینید. به عبارت ساده، دوربین به محض روشن کردن موتور خودرو شروع به ضبط می‌کند و در صورت بروز تصادف، در زمان واقعی، کارآمد، ثابت می‌کند.

8 دلیل قوی برای اینکه چرا باید به خرید داش کم فکر کنید
اگر تصادف اتومبیل رخ داد و وسیله نقلیه شما درگیر شد، می توانید ثابت کنید که تقصیر شما نبوده و می توانید نوار ویدئویی را به عنوان مدرک ارسال کنید، در صورت محاکمه دادگاه. به این ترتیب، طرف مقابل مسئول تصادف خواهد بود و موظف به پرداخت هزینه تعمیرات خودروی شما خواهد بود - بدون شواهد ویدئویی، راننده دیگر ممکن است ادعا کند که تقصیر کاملاً از شما بوده است، زیرا اغلب اتفاق می افتد که رانندگان مقصر تمایل دارند که تقصیر را به گردن قربانیان بیندازند.

دوربین خودرو قوی ترین و کارآمدترین مدرکی است که برای دفاع از خود در صورت تصادف اتومبیل دارید. در نهایت، بهتر است یکی را داشته باشید و مطمئن باشید، زیرا می تواند در طولانی مدت به شما کمک کند در زمان، هزینه و دردسر زیادی صرفه جویی کنید.