سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و آموزش

راهنمای خرید دوربین لامپی مناسب خانه؟

    نظر

دوربین لامپی چیست ؟

دوربین های لامپی برای هر کسی که می خواهد ببیند در خانه اش چه می گذرد، عالی است. اگر شما کسی هستید که نگران خراب شدن خانه یا محل کار خود هستید، دوربین های لامپ یک گزینه عالی هستند. در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد این ابزارهای مفید بدانید، مرور می کنیم!

نکاتی که هنگام خرید دوربین لامپی باید بدانید
در زیر چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید در دوربین لامپی شما وجود داشته باشد:

دوربین لامپی

سازگاری دوربین لامپی
ابتدا، می خواهید مطمئن شوید که دوربین لامپی را می توان در هر سوکت لامپ نصب کرد. برخی از دوربین ها به نوع خاصی از لامپ نیاز دارند، بنابراین قبل از خرید، مشخصات آن را بررسی کنید.

دید در شب
یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین طرح لامپ این است که باید بتواند در شرایط کم نور عکس بگیرد. این به این دلیل است که اکثر جنایات در شب اتفاق می افتد، بنابراین مهم است که دوربین مداربسته بتواند در محیط های تاریک به وضوح ببیند. وقتی شب‌ها با آرامش در رختخواب خود دراز می‌کشید و دوست دارید به آنچه در فضای باز می‌گذرد نگاهی بیندازید، می‌توانید به راحتی تصویر را روی تلفن خود ببینید. یافتن دوربینی که دید در شب داشته باشد، کلیدی برای محافظت کامل است.

زاویه گسترده
یک دوربین لامپی خوب باید یک لنز زاویه باز داشته باشد که به آن کمک می کند تا جایی که ممکن است فضای اتاق را به تصویر بکشد. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورت ورود افراد مزاحم به خانه‌تان، راحت‌تر متوجه شوید که در خانه شما چه می‌گذرد.

آشکارساز حرکت
به دنبال دوربینی با لامپ باشید که قابلیت تشخیص حرکت را داشته باشد تا زمانی که چیزی در میدان دید خود حرکت می کند، ضبط کند.

اگر شخصی در حالی که شما دور هستید در اطراف خانه شما حرکت کند، دوربین آن حرکت را تشخیص داده و از طریق اعلان، پیام متنی یا تماس تلفنی به شما هشدار می دهد تا بتوانید مطابق با آن واکنش نشان دهید.

آسان برای استفاده
دوربینی با لامپ انتخاب کنید که استفاده آسان و بدون دردسر برای عملکرد ساده باشد. اکثر دوربین های لامپی به سادگی از شما نیاز دارند که برنامه ای را نصب کنید که از طریق آن بتوانید آن را مدیریت کنید. توصیه می کنیم یکی را انتخاب کنید که دارای رابط کاربری آسان باشد.