سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و آموزش

دوربین مداربسته مخفی را باید کجا نصب کرد؟

    نظر

دوربین مخفی، به عنوان یک نوع خاص از دوربین‌های مداربسته، می‌تواند برای همه اهداف مورد استفاده قرار گیرد و می توان از دوربین مداربسته مخفی برای نظارت بر آنچه در یک منطقه خاص در لحظه اتفاق می‌افتد به عنوان مدرک استفاده می شود.

اما دوربین مخفی چگونه کار می کند؟

اساساً، هدف اصلی این است که به طور نامحسوس آن را در جایی قرار دهیم که مورد توجه قرار نگیرد، اما همچنان کارایی خود را در گرفتن محیط اطراف خود حفظ کند. ممکن است آن را در یک گیاه، یک کتاب یا حتی یک اسباب بازی کودکان پنهان کنید ، هر جایی که دستگاه توجه زیادی را به خود جلب نکند خوب است ، بسته به نوع دوربین مخفی که استفاده می‌کنید، می‌تواند بدون توقف ویدیو ضبط کند یا از حسگر حرکتی استفاده کند که فقط زمانی فعال می‌شود که چیزی در اتاق حرکت می‌کند ،هنگام خرید دوربین مخفی، همیشه موقعیت خاص خود را ارزیابی کنید و از خود بپرسید که چرا به آن نیاز دارید و در کجا قرار است نصب شود.


دوربین مخفی سیمی

داشتن یک دوربین مداربسته مخفی سیمی به این معنی است که یک سیم فیزیکی در محل وجود دارد که آن را به دستگاه ضبط مانند DVR یا مانیتور تلویزیون متصل می کند ، مزیت دوربین مخفی کوچک باسیم این است که هزینه زیادی ندارد، با این حال، اگر واقعاً خلاق نباشید برای پنهان کردن همه سیم‌ها کار سختی خواهید داشت.

دوربین مخفی بی سیم

یک دوربین مخفی بی سیم مانند دوربین مخفی سیمی عمل می کند، تنها تفاوت آن در این است که برای انتقال سیگنال به گیرنده نیازی به کابل فیزیکی ندارد ، این امر پنهان کردن آن را بسیار ساده تر می کند، اما نقطه ضعف آن این است که به دلیل فرستنده بی سیم هزینه را کمی بیشتر می کند،

در هر صورت، یک دوربین مداربسته مخفی (hidden camera) درست مانند یک دوربین مدار بسته معمولی کار می کند، به جز این که کمی کوچکتر طراحی شده است، بنابراین کار پنهان کردن آن بسیار آسان تر است.